12 Ιανουαρίου 2013

Δύο κείμενα - Άννα Αφεντουλίδου

Πείνα

Την τελευταία μέρα των διακοπών είδα ξανά ένα αταίριαστο όνειρο.
Εσείς θα το κατατάξετε πάλι στα «Προς Διόρθωσιν».
Εγώ το βρίσκω ολότελα αρμοσμένο στα γούστα μου.

Οδηγώ αυτοκίνητα σε στενόμυαλους δρόμους. Φορτηγατζής μου κάνει κουμάντο γδέρνοντας το κορμί μου. Εν τέλει παρκάρω.

Έπειτα ο χορός. Επί της υποδοχής.
Μεγάλο πολυτελείας ξενοδοχείο. Ανακαινισμένο παλιό μεγαλείο.
Κόβουμε κουπόνια και μοιράζουμε φαγητό.
Ο κόσμος ουρά περιμένει. Όλοι γνωστοί. Εγώ καμώνομαι πως δεν τους ξέρω, για να φύγουν.


Πεινώ.
Τόσα φαγητά. Τόσα υπέροχα φαγητά περνούν από τα χέρια μου κι εγώ δεν μπορώ να φάω. Ούτε ένα hot-dog δεν θα προλάβω. Παρόλο που είναι γρήγορο. Ένα από τα πιο γρήγορά μας φαγητά. Και το επιθυμώ από μικρή. Γονείς δάσκαλοι και γυμναστές. Πο-τέ δεν μ’ άφησαν να φάω κάτι τέτοιο.

Πεινώ.
Σας λέω.



Νύστα

Σάλες πορφυρές και κομψοτεχνήματα κλειδιά.
Έχω το κλειδί, αλλά δεν ξέρω ποια πόρτα ανοίγει. Κοπέλες με λευκά εφαρμοστά μισάνοιχτα χαμόγελα. Πουκάμισα διάφανα και σφιχτά κορμιά σε μαύρες φούστες. Ρωτώ. Δεν ξέρουν.

Πόρτες σκαλιστές και κόκκινες. Τα δωμάτια μικρά κατάλευκα υπόσχονται λιγοστό αλλά καλής ποιότητας ύπνο. Ύπνο για να ζεις και όχι για να φεύγεις.
Εγώ κοιμάμαι πολύ και ζω λίγο. Το κλειδί μου είναι άχρηστο. Κανείς δεν μπορεί να βρει την κλειδαριά.

Δεν πειράζει. Έτσι κι αλλιώς μιλάω πάντα για όνειρα. Ποτέ για τη ζωή.




Η Άννα Αφεντουλίδου γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη και σπούδασε Μεσαιωνική και Νεοελληνική Λογοτεχνία, με ειδίκευση στη Γενική Συγκριτική Γραμματολογία, στο Αριστοτέλειο Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης. Έχει ασχοληθεί, σε επίπεδο μεταπτυχιακών σπουδών, με την ποίηση του Α. Εμπειρίκου και με τη σύγχρονη κυπριακή λογοτεχνία.
Σήμερα ζει στην Πρέβεζα και εργάζεται ως φιλόλογος στη Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση.
 Έχει εκδώσει μια ποιητική συλλογή με τίτλο Ελλείπον Σημείο, η οποία συμπεριελήφθη στη μικρή λίστα υποψήφιων βιβλίων πρωτοεμφανιζόμενου συγγραφέα, για τα Λογοτεχνικά Βραβεία 2010 του περιοδικού ΔΙΑΒΑΖΩ. Το διήγημά της Μύθου Εγκώμιον επιλέχθη για την ανθολογία διηγήματος Θεσσαλονίκη 2012 από τις εκδόσεις Ιανός. Κείμενά της έχουν δημοσιευθεί σε εφημερίδες, περιοδικά και ηλεκτρονικές ιστοσελίδες.       

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας για το κείμενο!