8 Οκτωβρίου 2013

Μικροδιήγημα - Ευαγγελία Βούλτσου



Θυμάμαι μόνο απ’ τις στιγμές τι ένιωσα και μια εικόνα να βασιλεύει μες τα μάτια σου, εμένα να αργοσβήνω, να χάνομαι και να γυρεύω πάλι να την ζήσω απ’ την αρχή, απαράλλαχτα, άληκτα… και εκείνη η εικόνα, κάθε ηλιοβασίλεμα λούζεται τα χρώματα κι ανασταίνεται τη νύχτα μου στα όνειρα, αναπλάθεται στην στάχτη από καμένη θάλασσα και ταξιδεύω, εκεί που πρόκαμε η ψυχή μου να περάσει, μ’ ανάσα να ζεστάνει το παγωμένο μου κορμί, στα όνειρα. Δεν σου ζητάω να γυρίσεις πίσω χαμένη μου ζωή, μήτε τα κλειδιά του παραδείσου γύρεψα να μου αφήσεις όπως φεύγεις, μόνο τις στιγμές που έζησα κι ακόμα ζω, να μην τολμήσεις να μου πας στη Λήθη.
Απένταρη πλανεύτρα λησμονιά ποτέ μην μου ζητήσεις να σου δώσω, δεν έχω τίποτα για εσένα, τίποτα. Σαλεύουνε τα χρώματα και ζωντανεύουνε βουβές ταινίες σε επανάληψη, μα δεν θυμάμαι να σου πω μέση και τέλος, μονάχα στην αρχή να χάνομαι στα αρώματα της σκέψης που αναδύουν τα μαλλιά σου, να τρέμω, να ριγώ στο χάδι σου στο διψασμένο για αίμα λευκό μου δέρμα, κόκκινη φωτιά μέσα μου, κόκκινη ζωή στα όνειρα, κόκκινη ψυχή αιώνια… ανάσες μου μικρές, καυτές και έλιωσα… και ρέω σαν λάβα από ηφαίστειο και καίω την θάλασσα και καίω τον ουρανό, υγρό στερέωμα. Μέσα μου ο ήλιος και τα αστέρια, η γη και το φεγγάρι, οι πλανήτες, το άπειρο… και εκεί τελειώνει και γίνεται κενό, μηδέν και τίποτα. Σαν μια ανάσα οι στιγμές φουσκώνουν όταν τις ζεις και χάνονται… μόνο θυμάσαι, στιγμές, ζωή.



Γεννήθηκε στα Χανιά της Κρήτης και μεγάλωσε στη Κυλλήνη Ηλείας  όπου το έμφυτο παιδικό της ταλέντο, σαν μαθήτρια δημοτικού ακόμα, εξέλιξε παρακολουθώντας μαθήματα ζωγραφικής και χαλκογραφίας στο εργαστήρι του δήμου κάτω Παναγιάς ως τα εφηβικά της χρόνια. Μεγαλώνοντας σπούδασε λογιστικά και στενογραφία, και με το πέρας των σπουδών της ασχολήθηκε με φροντιστήρια αγγλικής γλώσσας. Παρακολουθεί μαθήματα ζωγραφικής για 3 χρόνια στο εργαστήρι του δήμου Βαρθολομιού, όπου το παιδικό της όνειρο αρχίζει να  παίρνει σάρκα και οστά με 17 ομαδικές εκθέσεις σε συνεργασία με το Π.Π.Κ. δήμου Βαρθολομιού. Τελειώνοντας η φοίτηση της στο εργαστήρι, ακολουθεί ατομική πορεία συμμετέχοντας σε ομαδικές εκθέσεις σε Ελλάδα και εξωτερικό, αλλά και ατομικές εκθέσεις. Σήμερα πλέον έχει στο ενεργητικό της 30 ομαδικές και 5 ατομικές εκθέσεις με πιο σημαντικές στη δημοτική πινακοθήκη Πειραιά, στο ίδρυμα Κακογιάννη με τον όμιλο Τεχνών, Λόγου και Επιστημών της UNESCO, στο δημοτικό Λάτσιο μέγαρο Πύργου στην Ηλεία,  στο μέγαρο Λόγου και Τέχνης στην Πάτρα, στο εθνογραφικό μουσείο της Τουρκίας, Κορίνθια 2012 κτλπ
Πάνω από 1000 έργα της βρίσκονται σε ιδιωτικές συλλογές, αλλά και δημόσιους χώρους, ( μουσεία, πινακοθήκες ). Το 2012 έγινε αποδεκτό έργο της στο μουσείο Μπενάκη  ( the winter of my life, pencil on canson 39.5x53.5 cm ), όπου και κοσμεί το χώρο της βιβλιοθήκης, στη δημοτική πινακοθήκη Πατρών ( Άγιος Ανδρέας, pencil on canson 39.5x53.5 cm ) όπου και εκτίθεται.
Το 2012 εκδίδεται η πρώτη ποιητική συλλογή-ανθολόγιο «σ’ αγαπάω εν λευκώ» και το 2013 εκδίδεται η δεύτερη ποιητική συλλογή «εξομολόγηση στο κύμα».

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Αφήστε το σχόλιό σας για το κείμενο!